9 października 2016

Zostawić Daringham Hall – Kathryn Taylor

Kto sięgnął po pierwszą część trylogii Daringham Hall, ten wie, że nie tak łatwo zapomnieć o losach rodziny Camdenów, Benie i Kate. Powrót do Daringham Hall sprawił mi ogromną przyjemność i pozwolił przez kilka wieczorów wczuwać się w radości i smutki bohaterów.
 

W Darimhgam Hall panuje spokój, który nie trwa jednak długo. Ben stara się przywrócić świetność rodzinnemu majątkowi. Uczy się i poznaje rodzinne strony. Kiedy czuje się coraz pewniej w posiadłości staje się coś nieprawdopodobnego, wybucha pożar, który dla Bena jest sygnałem, że ktoś pragnie, aby poddał się i wyjechał z Salter’s End. Ta sytuacja burzy nie tylko jego spokój, ale także staje się przeszkodą dla dalszego trwania jego związku z Kate.   
Zostawić Daringham Hall” – to nie tylko historia pojedynczych osób, ale i całego rodu Camdenów. Historia burzliwych relacji i związków. Historia rodzących się uczuć i więzi. Warto dać jej szansę, ja dałam i czuję smutek, że to już koniec…  

Moja ocena: 4+/5

1 komentarz:

  1. Odpuściłam sobie tę serię po pierwszej części. Nie była zła, ale jakoś zupełnie do mnie nie trafiła. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)