28 lipca 2016

Moralność pani Piontek – Magdalena Witkiewicz

"Moralność pani Piontek" to zabawna historia o Augustynie Poniatowskim, który swoją wyprowadzką z domu burzy poukładane życie swojej rodzicielki, Gertrudy Poniatowskiej vel Piontek. Nikt jeszcze nie ośmielił się decydować o sobie (swoim życiu) bez jej aprobaty. Ta zmiana, czy też próba wyswobodzenia się z rąk upiornej mamuśki przyniesie wiele zabawnych sytuacji. Oberwie się również panu Poniatowskiemu.
 
 
Augustyn wynajmuje mieszkanie od pani Halinki. Nie wie jednak, że będzie miał współlokatorkę, nijaką Anulę. Od tego momentu rozpoczyna się nowe życie młodego lekarza, studentki i Cyryla, przyjaciela Augustyna.
Magdalena Witkiewicz w humorystyczny sposób opowiada o przywarach ludzkich i zbiegach okoliczności. Po raz kolejny możemy przekonać się, że autorka nie szczędzi nam, jak i bohaterom swoich książek szczęśliwych zakończeń.
Moja ocena: 5-/5

 
 
 

4 komentarze:

  1. Czytałam tę książkę. Humor mnie rozbawił i miło spędziłam czas przy tej lekturze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna mam ochotę na tę powieść :) Uwielbiam Panią MAgdę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przeczytam. Na razie poznałam dopiero dwie inne książki Witkiewicz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie. Jeszcze nie miałam przyjemności zapoznać się z twórczością tej autorki, ale mam zamiar :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)