28 czerwca 2016

PS. Kocham Cię – Cecelia Ahern

PS. Kocham Cię to piękna historia o miłości, która trwa aż po grób. Holly i Gerry wiedli szczęśliwe życie we dwójkę. Mieli oddanych przyjaciół i wspaniałą rodzinę. Ta historia nie kończy się jednak szczęśliwie. Gerry umiera w wyniku ciężkiej choroby. Holly musi na nowo nauczyć się żyć – już bez niego, miłości swojego życia. Dziewczyna nie spodziewa się, że Gerry przygotował dla niej serię listów. Na każdy miesiąc jeden list z poleceniem, które powinna wykonać Holly oraz słowami zapewniającymi o miłości.
 
 
PS. Kocham Cię to historia o drodze, jaką musi przemierzyć Holly, aby zrozumieć, że życie nie kończy się i dać sobie szansę na nowy początek. To trudna i bolesna droga, bo bez bliskiej osoby. Czas leczy rany i Holly przekonuje się o tym. Wystarczy tylko dać sobie szansę.
Polecam!
Moja ocena: 4+/5

3 komentarze:

  1. Płakałam przy tej książce jak... nawet porównania znaleźć nie mogę. Kocham i uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ekranizację i bardzo przypadła mi do gustu. Kiedyś z pewnością przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię książki Ahern, tę mam dopiero w planach :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)