1 maja 2016

Zasilenie półki, czyli nowości w mojej biblioteczce

Oto moje kwietniowe nabytki. Cieszę się nimi jak dziecko, co chyba nie dziwi moli książkowych ;-) Tym razem do domowej biblioteczki trafiło dziewięć, mam nadzieję, interesujących i wartych uwagi pozycji. Czytaliście może którąś z tych książek? Jakie są Wasze odczucia po ich lekturze? Przyznam się, że za mną już dwie książki z tej listy a aktualnie czytam Himmlera.
 

Danka Braun – Historia pewnej rozwiązłości
Danka Braun – Nie zabijaj mnie, kochanie
Danka Braun – Zabójczy urok blondynki
Magdalena Witkiewicz – Moralność pani Piontek
Clare Mackintosh – Pozwolę ci odejść
Kathryn Taylor – Ocalić Daringham Hall
Albert Speer – Dzienniki ze Spandau
Katrin Himmler, Michael Wildt – Himmler. Listy ludobójcy
Heinrich Hoffmann – Mój przyjaciel Hitler
 


Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Brzmi ciekawie, ale zupełnie nie w moim typie. Miłej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę! Życzę udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne stosiki! Najbardziej ciekawią mnie pozycje Danki Braun... może dlatego, że słyszę o nich po raz pierwszy? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki Danki Braun chętnie bym poznała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne nabytki i jak przystało na prawdziwego książkoholika bardzo Ci ich zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale życzę Ci miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)