22 maja 2016

'Zakręceni' - Emma Chase

O ile w pierwszej części serii Tangled mieliśmy możliwość poznać najskrytsze myśli mężczyzny, wysłuchać jego uwagi dotyczące kobiet, to tym razem poznajemy dalsze losy Drew i Katherine, tyle że z perspektywy Kate. Brzmi dobrze, ale tylko na początku. Pierwsze strony wciągają, ale im dalej brnę, odnoszę wrażenie, że w słowach Kate odnajduję Drew, co sprawia, że mój entuzjazm maleje. Po drugie, nieporozumienie między Kate a Drew jest absurdalne, aż trudno uwierzyć, że autorka wybrała taki sposób na ich poróżnienie. Skończyłam czytać „Zakręconych”, ale z przeświadczeniem, że trzecia część na pewno nie wniesie już nic interesującego do tej historii. Myślę, że na tej części poprzestanę.
 
A jakie są Wasze odczucia co do „Zakręconych”? Dajecie szansę kolejnej części? ;-)

Moja ocena: 3/5

7 komentarzy:

  1. Raczej nie sięgnę. Lubię, jak jedna część książki goni drugą. Tu tego zabrakło, a szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet mi się podobała, ale tak naprawdę była po prostu dobra.
    Dwiestronyksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ochotę na tę serię, ale nie lubię takich "odgrzewanych kotletów". Nie kręci mnie poznawanie tej samej historii z nieco innej perspektywy, jeśli wiem, jakie wydarzenia po sobie nastąpią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie jest ta sama historia opowiedziana z perspektywy Kate, tylko dalsze ich losy :-)

      Usuń
  4. Mi się książki podobały (chociaż nie przeczytałam jeszcze ostatniej czwartej części) Chyba najbardziej do mnie trafiła pierwsza część Zaplątani i trzecia Zniewoleni, dlatego zachęcam Cię z całego serca do sięgnięcia po trzecią część ( poświęcona jest historii ich najbliższych przyjaciół) :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze? to nie czytałam ani jednej cześci ale chyba sobie daruję ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem najlepszy jest pierwszy i czwarty tom.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)