28 lutego 2016

Premiery 2016, na które warto poczekać

Każdy z nas ma swoich ulubionych pisarzy, autorów, których ceni, obserwuje i z zaciętością ‘czyta’. Mówi się, że pierwsze wrażenie jest najważniejsze. To właśnie wpływa na nasze postrzeganie danej osoby, upraszczając, na to czy będziemy ją lubić, czy też nie. Z książkami i ich autorami bywa podobnie. Jeśli raz spróbujemy książkę i ona spodoba nam się, to zapewne nie zakończymy na niej. Sięgniemy po kolejne dzieła naszego pisarza, z nadzieją, że oczaruje nas, zachwyci i porwie. A tak się składa, że w tym roku pojawi się kilka naprawdę ciekawych premier – przynajmniej moim zdaniem ;-) Pierwszą z nich będzie książka Danki Braun, autorki, której chyba nie trzeba przedstawiać. „Historia pewnej rozwiązłości” to czwarta część sagi o rodzinie Orłowskich. Pamiętam z jakim niedosytem kończyłam trzecią część i jakie niezadowolenie wyraziłam, kiedy dowiedziałam się, że na kolejną część będę musiała jeszcze trochę poczekać. Na szczęście ten moment nadszedł i już 22 marca przekonamy się jak potoczyły się losy tej niezwykle barwnej rodziny.

Pierwsza, druga i trzecia część sagi <--- klikamy ;-)
 
fot. matras.pl
 
Kolejną premierą, na którą zwróciłam uwagę, jest – „Cześć, co słychać?” autorstwa Magdaleny Witkiewicz. Premiera w kwietniu, czyli już niedługo ;-)
***
Najbardziej jednak wyczekiwaną przeze mnie premierą jest „Ta chwila”- francuskiego pisarza, Guillaume Musso. W oryginale tytuł brzmi: „L’instant present”. Na tę powieść trzeba poczekać trochę dłużej, bo aż do sierpnia. Szkoda, bo umieram już z ciekawości ;-)  
fot. guillaumemusso.com

A w listopadzie ukaże się kolejna książka Nicholasa Sparksa, co chyba nie dziwi, zatytułowana „Spójrz na mnie”. Zadziwia mnie jedynie, że autor mimo tak ogromnego dorobku, ma jeszcze tak wiele historii w zanadrzu. Mimo sentymentalnych opowieści, być może czasami zbyt ckliwych, nadal porusza miliony i sprawia, że chce się czytać jego książki.

fot. wydawnictwoalbatros.com
 
A dla wszystkich zainteresowanych twórczością Sparksa mam dobrą wiadomość. 4 lutego weszła do kin ekranizacja jednej z jego książek – tym razem jest to „Wybór” – „The choice”. Na polską premierę pozostaje nam poczekać. Miejmy nadzieje, ze długo to nie potrwa.
fot. filmweb.pl
 
A na jakie premiery Wy czekacie?
 
Pozdrawiam!

9 komentarzy:

  1. Książkę Nicholasa Sparksa bym z chęcią przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Ta chwila" jestem ciekawa tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powieść Sparksa chętnie bym przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na "Spójrz na mnie" Sparksa. Jestem ogromnie ciekawa tego tytułu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej, ja czekam na moment kiedy beda mogla siasc na kanapie bez myslenia o tym co poczytac... bo zawsze jak czytam to rzeczy ktore "musze".... a to do szkoly, a to na kurs itd..

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaa mój ukochany Musso!!! Będzie w Polsce w sierpniu?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę doczekać się ekranizacji książki Sparksa ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)