8 stycznia 2016

Zasilenie półki, czyli nowości w mojej biblioteczce

Witajcie po raz pierwszy w Nowym Roku. Mam nadzieję, że ten rok będzie lepszy od poprzedniego. Optymistyczny, pozytywny i bardziej owocny. Życzę Wam (jak i sobie) samych dobrych momentów. Niech się dzieje, ale w tym pozytywnym znaczeniu :-) Tyle tytułem wstępu. Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami nowościami, które zasiliły moje półki. I chociaż książki dotarty do mnie już w listopadzie i w grudniu, to dopiero pod koniec roku miałam możliwość odebrania zamówionych paczek od rodziców i właśnie teraz mogę podzielić się moimi perełkami ;-)


Regina Brett –Twój dziennik
Magdalena Witkiewicz –Po prostu bądź
Richard Paul Evans  -Obietnica pod jemiołą
E. L. James –Grey
Kathryn Taylor –Powrót do Daringham Hall
 
Do domowej biblioteczki trafiły również książki Emmy Chase:
ZakręceniiZaplątani
 
Nie mogło również zabraknąć pomocy do nauki języków obcych:
Fiszki. Starter. Francuski
Niemiecki. Fiszki. W pracy i w biznesie
Magazyn Deutsch aktuell
Ilustrowany słownik francusko-polski
 
 
 
A jak wyglądają Wasze półki po okresie świąteczno-noworocznym?
Pozdrawiam!

14 komentarzy:

  1. Czytałam Obietnicę pod jemiołą, własnie opublikowałam recenzję i strasznie się zawiodłam. Chociaż to nei tylko zawód, książka jest dla mnie po prostu słaba. A Po prostu bądź mam w planach :)

    Moja półki nie wyglądają rewelacyjnie, ale zadowalająco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że zawiodłaś się na Obietnicy pod jemiołą. Ja sama jestem jej bardzo ciekawa i póki co nie uprzedzam się ;)

      Usuń
  2. A mnie "Obietnica pod jemiołą" urzekła :) Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje, że i mnie urzeknie. Pozdrawiam! :)

      Usuń
  3. "Grey" średnio mi się podobał. U mnie ostatnio też sporo nowości :) Zapraszam :)

    http://fascynacja-ksiazka.blogspot.com/2016/01/moje-nowosci.html

    OdpowiedzUsuń
  4. "Po prostu bądź" to rewelacyjna powieść. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj skończyłam czytać Obietnicę pod jemiołą. Mam mieszane uczucia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Po prostu bądź" mam i ja, a pierwsza część "Grey'a" zawiodła mnie, zatem zapewne nie sięgnę po kolejne części. Za to chcę poznać twórczość Emmy Chase. Przyjemnej lektury! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cały czas zastanawiam się nad zakupem dziennika Reginy Brett i nie mogę się zdecydować. :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdobycze. Niektóre z nich miałam przyjemność poznać i gorąco polecam np. ''Po prostu bądź'' oraz ,,Zaplątani''. Ja natomiast marzę o ''Obietnicy pod jemiołą''.
    Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam " Po prostu bądź" nawet miałam ja w ręku a jej nie kupiłam :) czytałam też Grey - dla mnie porażka czytelnicza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cudeńka :) nie czytałam żadnej - miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sama zastanawiam się nad Greyem - czytałam wszystkie 3 części --- daj znać jak Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. "Po prostu bądź " czytałam i szczerze polecam :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)