17 września 2015

Zakupowo, czyli nowości wrześniowe

Witajcie po długiej przerwie. Ostatnio było mi nie po drodze z blogiem. Wielokrotnie brakowało też czasu na czytanie. Chciałabym to nadrobić, ale mam świadomość, że jest to po prostu niemożliwe. Liczę, że teraz będę sukcesywnie dodawała nowe wpisy. I przy jesiennej aurze znajdę więcej czasu na przyjemność, jaką jest czytanie.
 
Mam ogromne zaległości, ale nie przeszkadzało mi to w nabyciu kolejnych książek. Jedną z nowości na mojej półce jest „Kusiciel”. Akurat tę książkę zdążyłam przeczytać i już niedługo naskrobię kilka słów na jej temat ;) Nabyłam też długo oczekiwaną przeze mnie powieść „Central Park”. Z kolei „Dziedzictwo” to zupełnie przypadkowy zakup (dodatek do czasopisma). Czytaliście może?
 
 
To by było na tyle. A już planuję kolejne zakupy książkowe ;)
Pozdrawiam!
 

10 komentarzy:

  1. W "Central Park" sama się ostatnio zaopatrzyłam i jestem ogromnie jej ciekawa :). Uwielbiam książki Musso!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam tych książek, więc chętnie zapoznam się z recenzjami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem Musso. Czytałam dotychczas tylko "Będziesz tam?" i mnie zachwyciło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak podobał ci się Kusiciel, bo ja też niedawno czytałam tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam ''Central Park'' i uważam, że to fenomenalny thriller. Jeden z lepszych jakie ostatnio miałam okazję poznać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też planuję nabyć w tym miesiąc "Central Park" :) "Dziedzictwo" to tytuł, który po raz pierwszy widzę u Ciebie :) Udanej lektury, pozdrawia ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawi mnie ,,Central park: :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Dziedzictwo" z chęcią bym przeczytała. U mnie w kioskach nie było tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też muszę się zaopatrzyć w coś nowego, bo nie pamiętam już kiedy ostatni raz kupiłam jakąś książkę ;-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)