2 lipca 2015

Zakupy czerwcowe już na półce!

Regały uginają się pod naporem książek, ale co tam! Jeszcze trzy wędrują do mojej skromnej biblioteczki ;-)

Weźmiemy ze sobą dzieci było zakupem spontanicznym, a że w dobrej cenie, to zamówiłam. Szaleństwo! Leczymy nie tych, których trzeba i Sprzedana to zakup w ramach mojego własnego wyzwania, o którym więcej informacji znajdziecie tutaj.

Dodatkowo ‘wizyta’ w Empiku zaowocowała zakupem nie-książkowym. Pewnie większość z Was zna to czasopismo ze słyszenia bądź z regularnego jego czytania. A mowa oczywiście o Deutsch aktuell. Ciekawa jestem co tym razem redakcja magazynu proponuje czytelnikowi i przy okazji odświeżę słownictwo.
 

12 komentarzy:

  1. Ciekawe nabytki. Sama chętnie przeczytałabym :) Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od dawna czaję się na "Sprzedaną". Życzę miłej lektury i jestem ciekawa Twojej opinii :)

    Pozdrawiam, Insane z przy-goracej-herbacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja właśnie odebrałam najnowszy numer "English Matters". A "Sprzedaną" bym z chęcią przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie podobnie, półki trzeszczą pod naporem książek, a ja ciągle kupuję nowe ;)) Doskonale Cię rozumiem, ciekawe książki.
    Czytałam "Sprzedaną" w poprzednie wakacje... książka zrobiła na mnie niemałe wrażenie! Szok, co ta dziewczyna przeszła! Ważna lektura, ku przestrodze! Polecam :))

    Przyjemnej lektury, pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Miłego letniego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja w okresie letnim wolę bardziej "lekkie" lektury. Ale polecam Ci bardzo "Sprzedaną". Wstrząsająca historia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa, jakie będą Twoje wrażenia po "Sprzedanej".

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe pozycje. Ja zabieram ze sobą na wakacje - Włosi. Życie to teatr i Przystanek Barcelona:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam klasyczne książki. Zapach, szelest kartek... Niestety mało mam ostatnio czasu na czytanie. Może podczas wakacji sie to zmieni (w sensie urlopu).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja poluję na nowy numer "English Matters", bo mają Deppa na okładce! :D
    Miłej lektury :)
    ilmiogattonero.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne nabytki! Miłego czytania! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie również przydałoby się odświeżyć niemieckie słownictwo, a najlepiej uczy się języków czytając takie ciekawe artykuły. :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)