17 kwietnia 2015

Nowości - kwiecień 2015

Chciałam dzisiaj zaprezentować Wam nowości książkowe. Co prawda, nie są już takie nowe ;) Zamówiłam je jeszcze w marcu, ale nie miałam okazji wspomnieć o nich. Ostatnio brakowało mi czasu na wszystko, a w szczególności na blogowanie. Mam nadzieje, że teraz już wszystko wróci do normy i będę miała więcej czasu na czytanie.

Zanim przejdę do sedna chciałabym podsumować ostatnie miesiące. W pierwszej kolejności zacznę od zaległości. Do przeczytania pozostały mi:

Najdłuższa podróż” – Nicholasa Sparksa,
Poszukiwania” i „Lasy w płomieniach” – Nory Roberts

Książki przeczytane od stycznia do marca:

Na zakręcie” – Nicholas Sparks (TUTAJ)
Dla ciebie wszystko” – Nicholas Sparks (TUTAJ)
Teraz i na zawsze” – Nora Roberts (TUTAJ)
Szczęśliwa zamiana” – Katee Robert (TUTAJ)
Kodeks uczuć” – Nora Roberts (TUTAJ)
Zagraj ze mną” – Nora Roberts (TUTAJ)
Szczęściarz” – Nicholas Sparks (TUTAJ)
Jedyna i wspaniała” – Nora Roberts (TUTAJ)
Szczęśliwa przegrana” – Katee Robert (TUTAJ)
Wiem o tobie wszystko” – Claire Kendal (TUTAJ)
Ostatni narzeczony” – Nora Roberts (TUTAJ)
Szczęśliwe poszukiwania” – Katee Robert (TUTAJ)
Przebudzenie w ramionach księcia” – Lorraine Heath (TUTAJ)
Historia pewnego narzeczeństwa” – Danka Braun (TUTAJ)
Historia pewnej niewierności” – Danka Braun (TUTAJ)
Historia pewnego związku” – Danka Braun (TUTAJ)
Byłem kierowcą Hitlera” – Erich Kempka (WKRÓTCE)

Z moich wyliczeń wynika, że w przeciągu trzech miesięcy przeczytałam 17 książek, czyli średnio 5,6 książek na miesiąc. Wynik nie jest imponujący, ale i tak jak na czas, którym dysponuję jest całkiem nieźle ;)
Nie wiem czy pamiętacie, stworzyłam na początku roku listę dwudziestu książek, które chciałabym przeczytać w tym roku. Sprawdźmy, w jakim stopniu udaje mi się realizować moje tegoroczne plany ;) Założyłam, że przeczytam poniższe książki. Przekreślenie oznacza, że dana książka została już przeczytana. Kolorem zielonym oznaczyłam książki, których nie przeczytałam, ale czekają na półce na swoją kolej.

Szczęśliwa zamiana,
Szczęśliwa przegrana,
Szczęśliwe poszukiwania,
Wbrew zasadom,
List,
Doskonały dzień,
Coś niebieskiego,
Coś pożyczonego,
Coś do stracenia,
Tak blisko…,
Magda Goebbels. Pierwsza dama Trzeciej Rzeszy,
Sprawczynie,
Byłem kierowcą Hitlera,
Sprzedana,
Szaleństwo! Leczymy nie tych, których trzeba,
Zniewolone dzieciństwo,
Przypadkowe szczęście,
Pierwsza na liście,
Historia pewnego narzeczeństwa,
Historia pewnego związku

Z tego wynika, że do tej pory przeczytałam 6 książek z listy must have. Przede mną jeszcze 14. Czy uda mi się do końca grudnia przeczytać je? ;) Największym problemem nie jest samo czytanie i czas na to, ale wypożyczenie bądź zakup tych książek. Muszę być dobrej myśli ;)
A teraz to co lubię, czyli świeżynki w mojej biblioteczce. Przeprowadziłam się i żałuję, że moje książki zostały w domu rodzinnym, chociaż to przejściowe, bo nie mam na razie warunków, żeby od razu zabrać wszystkie, czuję się bez nich dziwnie. Póki co czas umilą mi…

 
 
 
Znacie? Czytaliście? Jeśli tak, jakie są Wasze wrażenia po ich lekturze?
I jeszcze pożyczone książki :) Takie stosiki to ja lubię ;)
 
Pozdrawiam Was ciepło ze słonecznej Brukseli!
Marie Bell

10 komentarzy:

  1. "Pierwszą na liście" bardzo Ci polecam.Wspaniała książka. Życzę przyjemnej lektury.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie znam jeszcze twórczości tej pisarki, ale liczę na to, że spodoba mi się ;)

      Usuń
  3. Czytałam jedynie ,,Pierwszą na liście", polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Giffin mam wszystko i fajnie się czyta:) Pierwsza na liście też powinna Ci się spodobać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny stosik no i powodzenia z listą! ;D
    Pozdrawiam ^^ :*:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesujący stosik :) na swojej półce mam "Pierwszą na liście", ale jeszcze nie czytałam ;) Miłej lektury...

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne stosiki:) Pierwszą na liście chyba dzisiaj zacznę czytać:)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie ostatnio pojawiła się "Pierwsza na liście". Już chciałabym być po maturach i zabrać się za nią :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)