21 stycznia 2015

Urodzinowa paczka

Nic tak nie cieszy jak otwieranie paczki z książkami, które wybierało się w ramach prezentu dla siebie samej ;-) Postanowiłam sprezentować sobie na 28. urodziny książki. A urodziny są raz w roku, więc zaszalałam. Oczywiście wszystkie były w promocji i zapłaciłam dużo mniej niż zapłaciłabym za nie pierwotnie, co jeszcze bardziej utwierdziło mnie w przekonaniu, że dobrze zrobiłam kupując je.
 
 
 
 
 
 
Oprócz urodzinowej paczki dostałam jeszcze dwie książki. Jedna to powieść Nicholasa Sparksa – „Najdłuższa podróż”, a druga to „Historia pewnego związku” autorstwa Danki Braun.
 
Do przeczytania ;-)

 
***
Tym samym mogę już ‘odhaczyć’ z mojej listy must have sześć książek:
Szczęśliwą serię: „Szczęśliwa zamiana”, „Szczęśliwa przegrana”, „Szczęśliwe poszukiwania” – Katee Robert
Byłem kierowcą Hitlera” – Erich Kempka
Historia pewnego związku”, „Historia pewnego narzeczeństwa” – Danka Braun

33 komentarze:

  1. ciekawe tytuły, teraz czekam na recenzje i życzę wszystkiego najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ulala, jakie cudeńka! Gratuluję nabytków i z okazji urodzin życzę spełnienia marzeń i, rzecz jasna, przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego :* na mnie też czeka taki radosny stosik :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny prezent sobie sprawiłaś. Mam nadzieję, że książki Danki Braun przypadną ci do gustu, bo ja wprost uwielbiam jej twórczość :) Życzę miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego i miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile czytania :) Przyjemnej lektury oraz wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam w lutym urodziny i mój plan jest identyczny jak twój - wielka paczka książek, które sobie sprawię:) Wszystkiego najlepszego i miłego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że taka paczka może sprawić dużo radości ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  8. Kocham książki. Sama możliwość patrzenia na nie, jak wdzięczą się na półce jest dla mnie powodem do dumy. Mimo to, że większości z nich jeszcze nie przeczytałam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Sto lat z okazji urodzin!
    Ja miałam ogromną przyjemność odebrania w poniedziałek aż dwóch paczek z książkami - efekt wyprzedaży. Zatem rozumiem Cię doskonale :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż dwie paczki? Zazdroszczę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Zrobienie samej sobie prezentu to świetna rzecz:) też w tym roku kończę 28 - wszystkiego dobrego:) Zerknę do matrasa jakie promocje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Koniecznie sprawdź, może znajdziesz cos dla siebie ;)

      Usuń
  11. Piękny i ciekawy stosik - miłej lektury:) I wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam książki Nicholasa Sparksa. Życzę przyjemnej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam odbieram te paczuszki od matrasa. Mimo, że wiem, co się w nich znajduje ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego :)
    Słusznej wielkości stosik :)
    ZAPRASZAM NA KONKURS!!!
    http://monweg.blog.onet.pl/2015/01/22/robie-konkurs-bo-moge/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! O widzę, że kolejny konkurs szykuje się ;)

      Usuń
  15. Oj tak rozpakowywanie przesyłek to coś co kochamy:D<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny prezent sobie sprawiłaś :)
    Wszystkiego dobrego! - spóźnione troszkę, ale szczere :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie prezenty są zdecydowanie najlepsze :-)) I spóźnione - wszystkiego najlepszego! :D
    "Lasy w płomieniach" też czekają u mnie na przeczytanie :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)