8 grudnia 2014

Zacznijmy od nowa - Abbi Glines

„Zacznijmy od nowa” to trzecia część losów Blaire i Rusha. Wisienka na torcie? Niekoniecznie. W tej części dowiadujemy się, jak młodzi przygotowują się do bycia rodzicami, i jak Rush stara się utrzymać właściwą relację z siostrą, i co najważniejsze nie stracić przy tym Blaire. O tym, czy uda im się stworzyć rodzinę, dowiecie się sięgając po tę książkę. Dla mnie była ona niepotrzebnym przedłużaniem tej historii. Tak jak pisałam we wcześniejszym poście, zabrakło pomysłu na fabułę drugiej, ale również i trzeciej części. A sama autorka w dedykacji umotywowała powstanie kolejnej części w ten sposób: „[…] Dziękuję, że błagaliście, bym poświęciła im trzecią książkę. Każde słowo pisałam z miłością.” Zatem decyzja o powstaniu trzeciej części była wynikiem chęci poznania dalszych losów Blaire i Rusha przez fanów tej serii. Z jednej strony nie dziwię się, bo po przeczytaniu pierwszej części czułam, że ta historia nie może się tak skończyć. Na szczęście okazało się, że jest druga część, która zaspokoiła moją ciekawość, ale jednocześnie pokazała mi, że czasami lepszy jest niedosyt niż przesyt. Trzecią część przeczytałam od początku do końcu. Czyta się ją szybko, zresztą jak pozostałe książki Abbi Glines, mimo to pozostanę w mojej ocenie niewzruszona ;-)  
 
 
Moja ocena: 3/5
O krok za daleko (KLIK)              Spróbujmy jeszcze raz (KLIK)
Całą serię oceniam na: 4-
Dla zainteresowanych tą serią mam dobrą wiadomość, Abbi Glines w książce zatytułowanej „Przypadkowe szczęście” poszerzyła wątek dotyczący Woodsa Kerringtona, którego postać pojawiała się już w/w serii.

15 komentarzy:

  1. Niskie oceny, więc pewnie i ja nie byłabym zadowolona z lektury. Sama nie wiem czy czytać tę serię...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od Ciebie. Polecam pierwszą część - "O krok za daleko". Bylam z niej bardzo zadowolona. A jeśli chodzi o drugą i trzecią część, to sama ocenisz po pierwszej czy warto i czy chcesz poznać dalsze losy bohaterów ;-)

      Usuń
  2. "Przypadkowe szczęście" czytałam i przyznam, że odebrałam całą historię całkiem pozytywnie, choć kilka faktów mnie bardzo drażniło podczas czytania:) A "O krok za daleko" pewnie w końcu przeczytam, bo mam już na półce:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Troszkę chłodna ocena tego tomu, ale i tak głównie dzięki Tobie mam na całość wielką ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzecią część uważam za najsłabszą, dlatego taka ocena, ale jestem przekonana, że znajdą się osoby, które będą zachwycone całą serią, dlatego nie ma co się nastawiać negatywnie, tylko trzeba czytać ;)

      Usuń
  4. Mam w planach tę serię, bo wydaje się idealną na nudę i odprężenie :)
    A tak na marginesie, cała seria ma przepiękne pastelowe okładki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealna na odprężenie :) Śmiało możesz siegnąć po tę serię. I mam nadzieje, że moja nieco niższa ocena drugiego i trzeciego tomu nie zniechęci Ciebie.
      Okładki rzeczywiscie przepiękne.

      Usuń
  5. ja właśnie zastanawiam się czy przeczytać. Czytałam rozbieżne opinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej samemu przeczytać i przekonać się. Wiesz, to co jednym podoba się, innym juz niekoniecznie. I tak jest z każdą książką. Nie zniechęcaj się. Myślę, że z pierwszej części będziesz zadowolona :)

      Usuń
  6. Chyba sobie odpuszczę tę serię, nie do końca ona do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza cześć nawet mi się podobała. Druga zaczęła mnie wkurzać a do trzeciej nie podejdę :P

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)