18 grudnia 2014

Prezenty

Święta Bożego Narodzenia to czas spotkań z najbliższymi, dzielenia się radościami, ale również czas wyciszenia, odpoczynku i obdarowywania. Być może pod choinką każdy z nas znajdzie prezent: duży, mały albo drobnostkę. Ja lubię dawać i otrzymywać prezenty minimalistyczne. Prezenty od serca i z myślą o konkretnej osobie. Może to być ramka ze zdjęciem. Świeczka. Wazonik. Ocieplane skarpety lub ulubione czekoladki. Moim faworytem jest jednak książka. A jeśli osoba, którą chcemy obdarować, uwielbia czytać, to książka zawsze będzie trafionym prezentem.

Niewiele trzeba, aby wywołać uśmiech na czyjejś twarzy. Nawet taką drobnostką ;-)
 
 
A co Ty chętnie znalazł(a)byś pod choinką? I czym zamierzasz obdarować swoich najbliższych w te Święta?
 
 
To akurat nie jest prezent, ale gdyby był, to myślę, że niejedna osoba byłaby zadowolona z niego. Zwłaszcza z zawartości ;-) Postanowiłam coś zmienić i miejsce zwykłej miseczki na cukierki zajął oto ten mały słoiczek przewiązany wstążeczką. W Święta nie zapominajmy obdarować również samych siebie! :-)
***
Święta coraz bliżej, a do ostatecznego zakończenia przygotowań jeszcze daleko. Dobrze, że prezenty już popakowane. Mam nadzieję, że przed Świętami uda mi się jeszcze zamieścić ostatnią recenzję (opinię) książki w tym roku!  
 


14 komentarzy:

  1. Ja z książek na prezenty w grudniu kupiłam tylko tę z przepisami na potrawy z filmów i jedną tej siostry zakonnej z przepisami na surówki. Na święta wolę ludzi prezentami zaskakiwać, więc niezbyt często im książki w prezencie daję ;). Sama pewnie też same nie książkowe dostanę. Ale nie szkodzi :). I tak pewnie będą milutkie :), a książek i tak mam w tej chwili więcej niż byłabym w stanie w co najmniej pół roku przeczytać... // Ja bym chciała jeszcze do końca roku parę zamieścić - najlepiej wszystkie zaległe, bo głupio mi będzie w 2015 pisać np. recenzję książki przeczytanej w marcu 2014 ;/.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zazdroszczę, bo ja właściwie nie mam nic nowego do przeczytania. Może poza lekturami ciężkiego kalibru, ale to zostawię na później. A obiecalam sobie, ze już do końca roku nie zamówię żadnej książki. Pozostaje mi odwiedzenie biblioteki ;)

      Usuń
  2. Ja bym chciała dostać kubek mola książkowego. Może Mikołaj się do mnie uśmiechnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To życzę, aby Mikołaj obdarował Cię takim kubkiem :)

      Usuń
  3. Książkę chętnie znalazłabym pod choinką i mogłoby nie być nic więcej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie również faworytem wśród prezentów jest książka. A najlepiej wielki bon do księgarni ;)
    Chociaż takie krówki też by mnie ucieszyły. Życzę Ci spokojnych przygotowań do Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również :)
      O, takim bonem z pewnoscią bym nie wzgardziła ;)

      Usuń
  5. Ja też uwielbiam obdarowywać innych, to wspaniałe :).
    I oczywiście też lubię dostawać prezenty, a zwłaszcza te książkowe ;). Mam nadzieję że i w tym roku znajdę jakąś książkę pod choinką ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzę tu "Bezpieczna przystań"! Świetna książka!
    Ja zauważyłam, że więcej radości sprawia własnoręczne wykonanie prezentu zarówno dla obdarowującego jak i obdarowanego. Takie upominki są bliższe sercu i wyrażają emocje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie masz rację z tymi własnoręcznie wykonanymi prezentami, ale na to też potrzeba duzo czasu. A zrobić samemu coś nietuzinkowego to tez nie lada gratka. W przypadku ksiazki można dołączyć do niej dedykację, a na pewno będzie kojarzyła sie z daną osobą.

      Usuń
  7. Króóóówki <3 Ja dostałam już mnóstwo książek w grudniu na Mikołaja i urodziny, na gwiazdkę już nie przewiduję, chociaż czekam jeszcze na 2 wygrane z konkursów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę :) Chętnie przygarnęłabym jakieś ciekawe ksiązki :)

      Usuń
  8. Mnie ucieszy wszystko, jestem tą osobą, której łatwo kupić prezent :D Nikt nigdy nie ma ze mną problemu :D
    Gratuluję prezentu :))

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)