13 października 2014

W oczekiwaniu na nowości

Niedawno zamówiłam książki. Skuszona promocjami oraz darmową wysyłką od 90 zł wybrałam te pozycje, które w pierwszej kolejności chciałabym przeczytać.
 
Pierwsza z nich to „Adolf Hitler. Mój przyjaciel z młodości”. Z dziennikiem tego autora miałam już do czynienia wcześniej, a właściwie z jego fragmentami. A że nadarzyła się taka okazja, to zamówiłam. Na tę książkę, jak i resztę zamówienia przyjdzie mi trochę poczekać, bo premiera dopiero 22 października i prawdopodobnie dopiero po tym terminie moje zamówienie zostanie zrealizowane.
 




„W latach od 1904 do 1908 żyłem jako jedyny przyjaciel u boku Adolfa Hitlera, najpierw w Linzu, a potem w Wiedniu, gdzie mieszkaliśmy wspólnie w jednym pokoju. Mimo że idzie tu o lata, w czasie których istota człowieka nabiera stopniowo charakteru, niewiele było wiadomo o tym ciekawym okresie w życiu Adolfa Hitlera, a spośród tych licznych opublikowanych informacji nie wszystkie były prawdziwe. Także sam Hitler, jeśli idzie o te lata, zbywał pytania o nie mało znaczącymi ogólnikami.” KLIK








Kolejną książką, na którą zdecydowałam się, jest „Zacznijmy od nowa”, kontynuacja powieści „O krok za daleko”. Pisałam o niej TU. Jak widzicie zamówiłam trzecią część, ponieważ druga była chwilowo niedostępna. Następnym razem zamówię drugą.


Rush obiecał jej, że już na zawsze pozostaną razem… ale obietnicę można złamać. Rozdarty między miłością do rodziny a miłością do Blaire musi znaleźć sposób, aby ocalić jedną, ale nie utracić drugiej. Blaire uwierzyła w bajkę… ale nikt nie może żyć w fantazji. Jej miłość do Rusha i pragnienie posiadania rodziny utrzymuje ją w przekonaniu, że ten układ może zadziałać. Jednakże tylko do pewnego czasu. Blaire musi podjąć decyzję dla dobra dziecka, nawet jeśli to złamie jej serce.  KLIK












Trzecia książka to dość spontaniczny wybór. Koleżanka wspomniała, że czytała tę książkę i pomyślałam: czemu nie? I voila! :)


Młoda bibliotekarka Gwendolynne Price pewnego dnia znajduje w służbowej skrzynce na wnioski i uwagi niezwykłą korespondencję. Erotyczne listy miłosne, pełne pikantnych szczegółów, zaadresowane właśnie do niej. Kim jest tajemniczy Nemezis podpisujący się pod listami? W tym samym czasie dziewczyna poznaje przystojnego profesora historii – Daniela Brewstera. Ich relacje z każdym dniem stają się coraz bardziej intymne… Gwendolynne podejmuje fascynującą erotyczną grę z Danielem, a jednocześnie wciąga ją wirtualny flirt z Nemezis. Czy Daniel to Nemezis? Gdy fantazje i rzeczywistość przenikają się nawzajem, coraz trudniej się zorientować czy kto jest kim… Mocna, zmysłowa opowieść z elementami romansu, która rozpali wyobraźnię każdej czytelniczki.
KLIK








I czwarta książka, to właściwie podręcznik do nauki języka obcego. Chyba wcześniej nie wspominałam, że nauka języków obcych sprawia mi dużo frajdy, a udało mi się upolować poniższą pozycję za jedyne 9,90 zł. I chyba było warto.  
Gramatyka, dzięki której zrozumiesz francuski. Dzięki tej książce nauczysz się gramatyki od podstaw. Zrozumiesz zasady gramatyczne, tłumaczone w przystępny sposób w języku polskim. Szybko odnajdziesz odpowiedzi na problemy gramatyczne dzięki przejrzystej strukturze rozdziałów. Liczne przykłady ilustrują pojęcia, które poznajesz. Sprawdzisz swoje postępy w nauce dzięki testom i powtórkom. Dodatkowo otrzymujesz 60 ćwiczeń nagranych na CD!  KLIK

*zdjęcia książek oraz ich opisy pochodzą ze strony księgarni matras
 
 

6 komentarzy:

  1. Lubię podglądać takie zamówienia ;) Mam nadzieję, że wszystkie Ci się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ksiązka o Hitlerze mnie zaciekawiła. Będę czekav z niecierpliwością na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pierwszą książkę mam ochotę. Jak Wiola czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak mój wzrok padł na język francuski. Hmm może kiedyś wezmę się za naukę innych języków. Ale to po maturze :>

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mnie zaciekawiłaś tą książką o Adolfie Hitlerze, z miłą chęcią sama bym ją przeczytała. Daj znać jakie wrażenia po lekturze, bo nie wykluczam, że skusiłabym się na nią po nowym roku. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)