16 września 2014

Blogowe urodziny

Kochani,

dzisiaj moje PIERWSZE blogowe urodziny. Dokładnie rok temu zamieściłam na maariebell pierwszy dość nieśmiały post. Nie wiedziałam, czego mogę się spodziewać, czy ktokolwiek zechce mnie ‘czytać’ i komentować. Jedno jest pewne, cieszę się, że założyłam bloga. Nie tylko po to, żeby dzielić się tym, co przeczytałam, i co obejrzałam, ale również dlatego, że dzięki Wam moja lista książek sukcesywnie wydłuża się. Jesteście dla mnie przewodnikami po świecie książek. Za każdym razem wprawiacie mnie w zdumienie, gdy czytam Wasze statystyki, podsumowania miesiąca. To jest niesamowite, móc tyle przeczytać! Chciałabym mieć dużo więcej czasu na czytanie. I żałuje, że nie jestem w stanie czytać miesięcznie dziesięciu a nawet więcej książek. I tym samym nie mogę dorównać innym blogerom, ale czy bycie ‘molem książkowym’ jest uzależnione od ilości przeczytanych książek? Nie liczy się przecież ilość, ale przede wszystkim przyjemność z czytania. I to chyba łączy nas wszystkich.

Podsumowując, ten rok był bardzo udany. Miałam okazję przeczytać wiele ciekawych lektur, a tych mniej absorbujących było właściwie niewiele. Cieszy mnie to.

Już teraz nie wyobrażam sobie czasu wolnego bez blogowania, bez czytania Waszych recenzji, opinii. Dziękuję. Mam nadzieje, że i dla Was moje opinie są w jakimś sensie pomocne. Dziękuję, że jesteście ze mną, zaglądacie, czytacie, komentujecie.

Marie Bell

15 komentarzy:

  1. Wszystkiego naj! :). Samych dobrych książek ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie! Wielu i coraz ciekawszych książek! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby teraz do dwóch blogowych latek! Gratuluję :-) No i czekamy na kolejne książki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejnych mile spędzonych lat na blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę dalszej wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Życzę wielu lat spędzonych w naszym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 100 lat, 100 lat ;)
    Gratuluję i życzę owocnego kolejnego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i życzę kolejnych lat blogowania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Blogowanie wciąga, życzę kolejnych lat w tym świecie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje wszystkim za życzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze dołączę się do życzeń:)
    Życzę Ci nieustającej satysfakcji z blogowania, wytrwałości i zapału oraz wszystkiego, co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)