13 sierpnia 2014

Powrót Greya

Po sukcesie, mniej lub bardziej zasłużonym, jaki odniosła trylogia E. L. James nadszedł czas na ekranizację „Pięćdziesięciu twarzy Greya”. W sieci pojawił się już zwiastun, a sam film będzie można obejrzeć w Walentynki w przyszłym roku. A w rolach głównych wystąpią: Dakota Jahnson (jako Anastasia Steele) i Jamie Dornan (Christian Grey). Co sądzicie o obsadzie? A może widzielibyście na ich miejscu kogoś innego? Przyznam szczerze, że na początku myślałam o innym aktorze. Matt Bomer jako Christian Grey był dla mnie numerem jeden, ale patrząc na zdjęcia z filmu i po obejrzeniu zwiastuna sądzę, że ci aktorzy również pasują do tych ról. 

Oglądaliście zwiastun filmu?
Wybierzecie się na ten film do kina?
fot. KLIK
Nach dem großem Erfolg der erotischen Trilogie von E. L. James ist die Zeit für die Verfilmung von „Fifty Shades of Grey“ gekommen. Im Internet erschien der Trailer zum längst erwarteten Film, der im Februar 2015 ins Kino kommt. Die Hauptrollen bekamen Dakota Jahnson (als Anastasia Steele) i Jamie Dornan (als Christian Grey). Seid ihr mit der Besetzung der Hauptrollen zufrieden?
 
 
 

15 komentarzy:

  1. Hmmm no właśnie po obejrzeniu zwiastunu stwierdziłam, że Ci aktorzy nie pasują kompletnie:( Pewnie obejrzę film, bo lubię książkę i jestem zwyczajnie ciekawa, ale w domu, bo do kina chyba szkoda pieniędzy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najpierw przeczytam jednak książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno obejrzę ten film, z czystej ciekawości. Książka jednak nie bardzo przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pójdę na pewno, choć aktorzy zupełnie mi nie pasują...

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam całą trylogię i czekam na film. Zobaczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. czytałam dwa tomy, trzeciego nie dałam rady
    nie dla mnie książka
    co do Filmu - do kina nie pójdę (jak dla mnie szkoda kasy)
    poczekam aż pokaże się na dvd czy coś i wtedy
    z ciekawości obejrzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przeczytałam książek, ale z czystej ciekawości obejrzę film;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wątpię, bo ta historia w ogóle mnie nie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli nie interesuje, to nie ma sensu oglądać, ale czasami można się zaskoczyć i to pozytywnie ;)
      Z ciekawosci obejrzę.

      Usuń
  9. Aktorzy to kompletna POMYŁKA. Filmowy Christian zamiast być książkowym...jest po prostu odpychający, jak dla mnie, by nikogo nie urazić..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale! Wybiorę się, nie odpuszczę.

      Usuń
    2. Powiem Ci tak, też wolałabym innego. Moim zdaniem Matt Bomer pasowałby idealnie do tej roli, ale po obejrzeniu trailera widzę, że nawet dobrze prezentuje się ten aktor i może nie będzie tak źle. A na film musimy jeszcze trochę poczekać ;)

      Usuń
  10. Raczej się nie wybiorę, ale moje niektóre koleżanki już nie mogą doczekać się ekranizacji :)
    Muszę przyznać, że Dakota Jahnson to piękna kobieta, bardzo mi się podoba taki typ urody.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)