30 czerwca 2014

Przegląd filmowy - czerwiec 2014

Postanowiłam, że każdego ostatniego dnia miesiąca będę zamieszczała na blogu mój filmowy przegląd miesiąca. Czerwiec okazał się owocny w seanse filmowe. I tym oto sposobem oprócz filmów dokumentalnych, o których pisałam we wcześniejszym poście (KLIK), widziałam też cztery inne. Może widzieliście któryś z nich?
 
 
MALOWANY WELON
 
Film na podstawie powieści W. Somerseta Maughama pt. "The Painted Veil". Opowiada historię lekarza i jego niewiernej żony, Kitty, którzy w latach 20. XX wieku przeprowadzają się do odległej chińskiej wsi, aby walczyć z tamtejszą epidemią cholery. Kitty przeżywa tam duchowe przebudzenie i paradoksalnie wreszcie zaczyna rozumieć sens poświęcenia się dla drugiego człowieka i potęgę prawdziwych uczuć. [źródło: vod.pl]
 
Gatunek: melodramat, dramat / Rok produkcji: 2006
Moja ocena: 5/5
PRZEMIANY
Apodyktyczna i głęboko zrażona do mężczyzn matka swoim trzem córkom potrafi przekazać jedynie swoje zgorzknienie. One też nie potrafią ułożyć sobie związków z mężczyznami. Dramat w rodzinie sprawia, że nie mogą unikać juz odpowiedzi na pytania dotyczące tego co ważne w życiu, swojego miejsca w rodzinie, odpowiedzialności za druga osobę. [źródło: vod.pl]
 
Gatunek:  dramat, psychologiczny / Rok produkcji: 2003
Moja ocena: 4/5
ŚWIĄTECZNE ZARĘCZYNY
30-letnia Hilary całe życie spędziła na dogadzaniu rodzicom. Jednym z wymogów, jakie zostały przed kobietą postawione, było godne zamążpójście. Hilary cieszy się, że jest zaręczona z prawnikiem, Jason'em, którego ma zamiar wkrótce przedstawić rodzicom. Wszystko zmienia się, gdy kobieta traci pracę a zaraz później Jason porzuca ją. [źródło: filmykino.pl]
 
Gatunek: komedia / Rok produkcji: 2011
Moja ocena: 4/5
AGENT VINOD
Dwóch gangsterów podczas podróży koleją transsyberyjską negocjuje pożyczkę sporej kwoty. Podsłuchujący ich człowiek ginie. Do rozwiązania tej sprawy zostaje oddelegowany agent Vinod. Wraz z tajemniczą Pakistanką wyruszają na poszukiwania zaginionej walizki, próbując ochronić świat przez zagładą nuklearną. [źródło: filmweb]
 
Gatunek: akcja / Rok produkcji: 2012
Moja ocena: 3,5/5
*fotografie pochodzą ze strony filmweb
 
 
 
 
 
 
 

10 komentarzy:

  1. Hmm... Jeszcze nie oglądałam. Chciałabym zobaczyć "Malowany welon", ale znając siebie, to będę z tym długo zwlekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja kocham Bollywood <3
    ten ostatni jest dla mnie <3
    Pozdrawiam,
    Natalia :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Malowany welon może być ciekawy. Oraz Przemiany - lubię filmy psychologiczne.
    Fajny pomysł na posta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego niestety nie oglądałam, ale kusi mnie by obejrzeć "Malowany welon" - może być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic nie oglądałam, ale 'Przemiany" wydają się być ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi czerwiec upłynął na serialach, bo dość sporo ich oglądałam, a też zaczęłam kilka nowych, więc wakacje będą serialowe :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście mam ochotę poznać bliżej film ''Świąteczne zaręczyny''. Jakoś tak mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie obejrzałabym "Malowany welon", ale w wakacje jakoś nie oglądam zbyt wielu filmów, zdecydowanie bardziej skupiam się na serialach. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam okazję obejrzeć Malowany Welon. Urzekająca muzyka i oczywiście wspaniały Edi Norton! Zgadzam się do takiej oceny, w mojej opinii to również bardzo dobry film. Resztę postaram się nadrobić, zaciekawiła mnie szczególnie druga pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie się Ciebie czyta, będę zaglądała częściej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)