11 maja 2014

Maj - nowości książkowe

W czwartek przyszła do mnie paczka z książkami.

A oto one... tadaaam! :)

Kręte ścieżki– Richard Paul Evans
Zamek z piasku– Magdalena Witkiewicz
Dziennik z Gusen– Aldo Carpi

Nie wiem jak to jest, ale jak tylko paczka trafia w moje ręce, uśmiech nie schodzi mi z twarzy i nie mogę doczekać się tej chwili, kiedy zacznę czytać.
Obecnie kończę czytać „Trzy kobiety w dobie ciemności”. Książka, która wymaga czasu i zaangażowania. Niedługo napiszę coś więcej na jej temat. Dzisiaj rozpoczęłam „Kręte ścieżki” – miałam wstrzymać się do czasu przeczytania „Trzech kobiet…”, ale nie udało się. Ciekawość zwyciężyła :)   

23 komentarze:

  1. Zamek z piasku- polecam :-) Przyjemnej lektury :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również polecam Zamek, to jedna z lepszych książek autorki - na serio, ale z dystansem o trudnym temacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a z tym uśmiechem przy nowych paczkach - ja też tak mam ;))

      Usuń
    2. Jestem przekonana, że książka spodoba mi się :)

      Usuń
  3. Ojj...jak Ci zazdroszczę <33 Takie cudności <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamek z piasku i Evans, oj jak zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ciągle czekam na paczki :( Może w tym tygodniu dotrą. A Twoje okazy wspaniałe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie książki zamówiłaś? :)

      Usuń
    2. Czekam na egzemplarze recenzenckie: Kręte ścieżki, Smilla w labiryntach śniegu, Szczerze oddana, Gdy panna Emmie była w Rosji, Przysięga królowej, 3 numery FANBOOKA+książka :)

      Usuń
    3. O, to będziesz miała w czym zaczytac się. Czekam na recenzję "Krętych ścieżek" u Ciebie. Ja już przeczytałam książkę :)

      Usuń
  6. Piękny stosik, wcale się nie dziwię, że uśmiech gości na Twojej twarzy. Nowa książka(/-i) cieszy nie tylko półki i regały, ale przede wszystkim jej właściciela :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam okazję czytać "Zamek z piasku"i bardzo podbala mi sie ta ksiazka ;)

    Zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam to samo z nowymi książkami :-) "Trzy kobiety w dobie ciemności" mam, więc czekam na Twoją recenzję, bo jeszcze jej nie przeczytałam :-) A "Dziennik z Gusen" brzmi bardzo ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Ja również uwielbiam paczuszki :) Taka wielka wtedy radość z otwierania, dotykania :)
    Miłego czytania

    OdpowiedzUsuń
  10. Evansa bardzo lubię, a Witkiewicz, jak dobrze kojarzę, zbiera po sieci świetne recenzje - myślę, że z takimi książkami nuda Ci nie grozi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne nowości, zwłaszcza Zamek. Zazdroszczę :):p

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic nie czytałam, ale ciekawe pozycje

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)