13 lutego 2014

Un plan parfait

Un plan parfait, czyli ‘plan doskonały’ to francuska produkcja z 2012 roku. W Polsce film ten wszedł do kin z tytułem „Wyszłam za mąż, zaraz wracam”. Gdybym miała opisać jego fabułę, to myślę, że te pięć słów wystarczyłoby, żeby oddać jego sens. Główna bohaterka, Isabelle od wielu lat jest związana z Pierrem, mężczyzną jej życia, jak uparcie twierdzi. Chce mieć z nim dzieci. Nie byłoby w tym nic niezwykłego, gdyby nie to, że nad jej rodziną ciąży ‘fatum’. Każde pierwsze małżeństwo kończy się rozwodem, a dopiero drugie okazuje się być tym na zawsze. Isabelle będąc przesądna, postanawia oszukać przeznaczenie. Musi znaleźć jakiegoś mężczyznę, poślubić go i najlepiej tego samego dnia rozwieść się z nim. A że przygotowania do ślubu z Pierrem trwają, ma niewiele czasu na przeprowadzenie swojego misternego planu. Na horyzoncie pojawia się jednak kandydat. Tylko jak skłonić go do szybkiego ślubu? Czy Isabelle dopnie swego? A może to właśnie przeznaczenie bawi się z nią w kotka i myszkę?
fot. filmweb.pl
 
Wyszłam za mąż, zaraz wracam” to idealna komedia (romantyczna) na Walentynki. Jeśli kogoś przeraża przymiotnik ‘romantyczna’ to powiem, że nie ma się czego obawiać, bo to nie jest typowa romantyczna komedia. Film widziałam dwa razy, chociaż zazwyczaj tego nie robię, więc jednak ma to coś. A na pewno jest to poczucie humoru, wiele przezabawnych scen i fantastyczna obsada. Dany Boon i Diane Kruger – to mieszanka wybuchowa. I jak tu nie spędzić wieczoru w tak doborowym towarzystwie? ;)

6 komentarzy:

  1. Może kiedyś sobie obejrzę z moim ukochanym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapowiada się sympatycznie, w sam raz na "walentynkowy wieczór we dwoje" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobał mi się ten film : ) Świetny :>
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja lubię komedie romantyczne, od czasu do czasu taki film polepsza mi nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie filmy, więc na pewno obejrzę :-)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)