8 grudnia 2013

Meine kleine Bücherpyramide


Uzbierał się mały stosik z książek. W tym miesiącu pewnie nie zdążę wszystkiego przeczytać, tak niewiele czasu pozostało do świąt, ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, ponieważ mam co czytać, więc nie ma szansy na nudę ;)

                             
Mein kleiner Stapel neuer Bücher. Ich glaube, dass ich ihn im Dezember nicht schaffe. Aber, es gibt nichts Schlimmes, was nicht gut ausgehen kann, weil ich was zu lesen habe. Es wäre schlimmer, wenn ich kein Buch hätte. Also, keine Chance für Langeweile ;)   
 
 

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam Nicholasa Sparksa <3
    Z twojego stosika czytałam dwie pierwsze książki: ,,I wciąż ją kocham" i ,,Ostatnia piosenka".
    Nie czytałam jeszcze ,,Od pierwszego wejrzenia" dlatego z niecierpliwością czekam na twoją opinię ; )
    Pozdrawiam : >

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też! Jego twórczość jest genialna :) Właśnie czytam "I wciąż ją kocham".
    Co do powieści "Od pierwszego wejrzenia" to na pewno pojawi się wkrótce moja opinia na jej temat. Nie wiem czy wiesz, że to jest kontynuacja powieści "Prawdziwy cud"? Jeśli nie czytałaś, to polecam najpierw zapoznać się z nią, bo to pierwsza część historii o Jeremym i Lexie.
    Pozdrawiam,
    Marie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, pomimo to, że jestem wielbicielką książek Nicholasa Sparksa to nie wiedziałam, że to jest kontynuacja ksiązki ,,Prawdziwy cud" Czytałam ten utwór w wersji skróconej i z pewnością sięgnę po kontynuację ; )

      Usuń
  3. Uwielbiam książki Sparksa,nawet filmy na podstawie jego książek wydają mi się ciekawe, mimo że rzadko filmy są tak dobre jak książki. Zawitałam na Twój blog pierwszy raz ! Bardzo mi się spodobał , więc na pewno będę zaglądać częściej !
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili - nowy, instagramowy MIX ! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ekranizacje powieści Sparksa są warte obejrzenia. Bardzo się cieszę, że podoba Ci się u mnie i zapraszam ponownie :)

      Pozdrawiam,
      Marie

      Usuń

Jeśli pozostawisz komentarz, będę miała szansę odwiedzić Twojego bloga.
Z góry dziękuję za odwiedziny! :)